Lyckorus

43214-70Elin Ruth Sigvardsson Det är bara så, hennes musik kommer hänga med mig livet ut. Är jag trött på all musik och trött i öronen kan jag ändå lyssna på Elin. Jag kommer ihåg för fem år sedan, när jag lyssnade sönder "Lyckorus" "Papercup Words" och dessa låtar betyder mycket för mig fortfarande. Spec lyckorus, så många känslor och så många småtårar jag har snyftat och lyssnat på den sången. Hon betyder hon den där Elin och jag är ledsen över att jag inte kan gå på hennes konsert på torsdag och lyssna på dom nya låtarna från hennes nya platta, för jag hade väldans gärna viljat det. Men som sagt man kan inte göra allt och därför får man lyssna på här på datorn och cd-skivorna ist. Och förresten är cd-skivor helt klart underskattat. Nu blir det natti! I let it burn, words in a dirty papercup...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback