Med kroppen mot jorden och blicken i det eviga blå

43214-100

Wey! det känns skönt att jag endast har engelska imorgon förmiddag och på eftermiddagen sätter jag mig på ett tåg till Borlänge. Lovlie! valborg blir det realesefest för what about a band? Ska bli skojs. Men imorrn får jag träffa Johan jeha! ;) Sedan blir det bara chill i dalalandet hela veckan ut. gosh vad härligt...

Och hans hjärtas djup
är som det djupaste vatten
Hans tanke når högt, högre än det högsta berg
och han sa att hans blod kom att rusa i kroppen
Det rusade hett när han såg mina läppars färg


Men idag har det vart skola, och fyfasiken idag har det vart en sådan där skrattdag igen. jag, jonte och jesper har suttit vikta av gav och suttit och snackat massa skitsaker och skillanden mellan killar och tjejer. Sedan var det ju såklart matte, och vi jobbade med skala... Ja och skalor har jag grymt bra koll på, han hade till och med med sig en karta haha. och sedan var det engelska och där var det stämning "barnkalas" som alltid. Gonna love my school alltså ;p fast dock är jag lite sliten sedan helgen, träningsvärk har jag också för den delen. Kunde knappt inte gå idag men men sånt man får ta. Och just ja, nu är jag blond igen. Känns fint, syster har slingat håret så nu trivs jag bättre i frillan. Nu fattas bara en klippning så är allt klappat och klart. Blndie is back on track ( någolunda iaf ) ;p men nu blir det att hänga tvätt och dricka thé! tjipp och hajs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback