Nostalgi

43214-74Jag ska vara så här brun i Juni iår
igen, jag får spamser när jag inser
hur blek jag är nu. Jag ska banne mig
ligga och steka på Oslos klippor iår också.
Så att jag kan få den fina norska solbrännan
som jag har på bilden här, helt skandinavisk
gjord 07 och utan medelhavssol. Ge mig!

Hittade även lite andra gamla bilder. En från stockholm när jag var där förra
januari/februari och hälsade på Linneas kusin och sedan när jag svängde förbi
hemma hos björn där stina var och träffade amanda och kalleballe...
43214-75

Sedan här under kommer två kort från USM 04? rätta mig
om jag har fel och sedan ett kort från USM-lägret i Järfälla.
Snacka om att detta var tider det, så sjukt mycket minnen och
sjukt många personer på korten som man inte hör av idag.
nostalgi på hög nivå där alltså...
43214-7643214-77
Med på bilderna finns alltså många av dom man umgicks mycket med
då man "satsade" då vi tyckte orientering var kul och hela gänget jämt
hängde runt på tävlingarna. Shit alltså vad "stor" man har gått och blivit.
Men som sagt tur är ju att jag fortfarande har Freddan, Lis, Hildur, Stibo,
Arvid och krisse. Dom har man fortfarande kontakt med, och det är topp!

Nostalgi?






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback