Oh you, it's always you

Idag skrev Amanda ett så sjukt bra blogginlägg, ett inlägg om en bok om en jimmy och en daniel. Hon skrev även att hon kände igen sig i boken, att andras liv liksom springer men ens eget går sakta, ja menar hon har rätt i det hon skriver. Jag känner ofta samma sak! Jag är inte den som jobbar och åker runt på saker, möten, körer medmera. Jag går till skolan och åker hem och ibland kan jag sitta en hel kväll och fundera på hur tråkigt liv jag igentligen är, att jag inte gör nånting vettigt efter skolan (fast jag har det bra igentligen, det är vad man gör det till) Så ringer jag till Johan, och han har gjort dittan och dattan och ska på rep och tjohej, då kommer den där känslan över en att "shet" mitt liv lunkar verkligen medans johans springer. Men inget fel på det, och Amanda hade så rätt om i det hon skrev. Jag skulle vilja att mitt liv var lite mer "spring" det kanske lunkar lite för mycket just nu?

Idag har det iaf lunkat, verkligen lunkat. fast det är grymt skönt, att bara få komma från skolan tidigt och komma hem. Gå runt själv i mjukisbyxor och lyssna på musik. Städa och tvätta lite och drömma sig bort en skvätt.
Imorgon åker jag iaf till Göteborg, ska bli grymt kul och skönt ... Göteborg på våren är sjukt toppen..

Men nu ska jag käka och dra en dusch för att sedan möta upp Salli och hänga på komvuxfesten vi ska ha ikväll. Ohyeah, detta blir sjukt värt! ses och hörs gott folk, Pusshejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback