Release Me

Vaknade upp med en aning huvudvärk idag, gårkvällen vart lyckad men det vart nog lite för mycket där alltså. Och vart kom dom där fransmännen ifrån? och gris-stian? haha jag dör vad kul...
Men som sagt, lokbrudarna är brudarna som fixar festen och musiken för den delen. Hade inte norren kommit in med högtalarna till amandas rum igår så hade det inte vart något riktigt röjs, jag känner ju det. Vad säger ni om
http://www.youtube.com/watch?v=w5MTdkPgKc8&feature=related & http://www.youtube.com/watch?v=OZpbulWRjLs&feature=related ;p "Jag måste hälsa till morsan i Linköping, kom igen nu britt-marie kör för fan" Jag tror jag dör när Stibo satte på den där, har vi sådana killar här i vår region? Ja säger då det, jag ska nog sluta gå ut i stan man vet ju inte om dom där "vimmel tv" dyker upp framför näsan på en....

43214-8243214-83
Amanda & Stibo kelas / & jag filurar Yes på den!

Men som sagt jag drog mig upp imorrse och vart hämtad utav mor och far och åkte ut till borensberg och firade Krille som fyllt 25 årar, jajjedå åldersnåjja på den grabben. Augusta var i farten även hon med färgglada kläder och hink och spade. Tårta blev det och kaffe, mumma. Sedan hem till Linkeboda och drog på grillen. Yeah mam! Vi grillade, första gången iår och det smakade sjukt gott. Sedan har jag bara vilat och ringt Johan och skrattat lite, eller mycket rättaresagt. För jag gillar den här dalmasen väldans mycket och han får mig att må bra. Punkt slut på den gott folk ;p


Kommentarer
Postat av: amanda

oooh vilken fin bild på mig och bob :) du får skicka den till mig!
och hahahhaha så jävla rolig låt.

2008-04-14 @ 00:05:14
Postat av: Stina

Kom igen nu britt marie, köör för faaan!

2008-04-14 @ 14:36:16
Postat av: amanda

det ser ut som att bilderna sitter ihop, att du sitter bredvid oss!!

2008-04-24 @ 22:59:05
Postat av: Malin

haha ja faktiskt, det har du rätt i ;) vi säger så :)

2008-04-25 @ 15:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback