Så långt mina armar räcker

43214-62

Jag ropar ut ditt namn och sträcker ut min famn
Så långt mina armar räcker


Det är vår ute, och syster är hemma på besök. Jag färgar hennes hår, och ja hon ser helt mupp ut just nu för vi avfärgar håret först och sedan i med ny hårfärg i håret. Så ja vad säger man, hon ser då helt fjortis ut i håret just nu. Hennes ålder sänktes med 5 år haha! Men roligt att ha henne hemma här en stund, inte ofta man träffar henne nu förtiden, det är ju inte som förr när vi var små pluttar och lekte och soppade gatan vid den här årstiden. Då var vi flitiga och röjde hela gatan för vi skulle kunna åka rullskridskor och hoppa hage. Ja det var tider det! det är ensamt här hemma ibland, ingen att retas med och ingen att bråka med längre. Just nu är jag grymt sugen på att flytta hemifrån och göra annat. Dock är det skönt att det inte är farligt mycket i skolan just nu. Engelskaredovisningen gick som på räls och det är grymt najs att det är över. Idag hade jag bara matte på morgonen och sedan slutade jag vid 11.30, och imorrn är det redan fredag. Veckorna går så snabbt, för en vecka sedan var jag hos Johan och härjade och var på marians och åt och drog några klackar i taket. fast det är bra att veckorna går fort, för desto snabbare går tiden tills jag får tälja dalahästar igen ;p Men som sagt det är vår och jag är glad

En sång som väcker upp all längtan.
En fågel flyger åter till mitt hjärta.
Känslor ingen själ kan hejda.
Jag hör orden, jag minns glädjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback