See I'm a young soul in this very strange world

43214-98

See I'm a young soul in this very strange world hoping
I could learn a bit about what is true and fake.


Ah jag dör vad trött jag är helt plötsligt. Idag var jag på träningen för en gång skull, 10-mila träning såattsäga. En bana, jag vet inte riktigt hur lång men nått i 5 km skulle jag tro skulle vi kuta. Allesammans, alla startade samtidigt och kartan var en karta utan stigar. huffa mig tänkte jag faktiskt i början men damp vad kulans det var. Fint väder, varmt, skorna och kläderna vart geggiga och det var bara att kuta. helatiden såg man personer framför sig som "kanske" hade samma bana. Neeeeee nu jeklar ska jag springa bra på lördag, springa bra för mig själv och laget. jag ska ha kul, jag ska verkligen njuta av att springa. Hoppas bara det blir fint väder. Så hörrni, Vilka ska på 10-Mila? ses där iaf, det kommer bli gör najsans...

I'm a new soul I came to this strange world hoping
I could learn a bit about how to give and take
but since I came here felt the joy and the fear
finding myself making every possible mistake


Så nu har jag även läst igenom rättskunskapen 3 gånger, så nu sitter det lite i huvudet. Dock är det sådant som man nästan "kan". Allt från rättegång till straff till vad som händer efter bla bla bla. Men det är ändå ganska intressant så det kommer nog gå bra imorrn. 13.00 blire prov och sedan har jag helg, Yey! som jag har längtat. Förresten så ska jag snacka med min engelskalärare imorrn om jag kan göra min "book rewiew" på tisdagmorgon ist för onsdagen. För isf får jag köpa jullanbullan alméns tågbiljetter till borlänge och åka lite billigare och lite tidigare för att träffa min käraste. Det vore fett värt!

Lyssna på Yael Naim - New Soul,
http://www.youtube.com/watch?v=tYBLjEaDFDE
Och Sophie Zelmani - Always you, http://www.youtube.com/watch?v=wAHQElBl7xc
och Amanda jensen - Safari, http://www.youtube.com/watch?v=Hj0m76M9D7E&feature=related




Kommentarer
Postat av: Pipen

Hej Malin! :) Åh vad kul att du ska på 10mila! Då får vi busa! Hörde att du varit i Göteborg o myst i helgen. Jennie sa att hon träffat dig. Kul! :) Ses imorgon!! Puss!

2008-04-25 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback