Sol sol kom till meg, regn regn gå din vei

Man kanske inte borde sova till 11.30 på en tisdag? Men det fick jag för jag börjar inte förrens 15.30 idag och så behövde jag sova, få sova ut för jag kände mig inte kry igår kväll och kunde inte sova så bra inatt. Men nu är jag ganska pigg igen men känner att jag har nånting i kroppen. Usch! Så är det deppigt väder idag, ingen sol bara massa moln. Våren då? Snälla lite sol så jag kan orka gå och ställa mig i den långa kön till bosses glassbar... need some icecream!

Men nu ska jag sätta mig med samhällkunskapsläxan, som jag inte än vet vad det är för läxa. Heja mig! Men vad jag kom ihåg var det bara en liten uppgift så det ska nog gå fina firren. Förresten så kan ni lyssna på:
The Zutons - Valerie
Soulsavers - Revivel
Bianca - Pack Your Bags
Peter LeMarc - Little Willie John
Om ni skulle ha tråkigt...

En annan sak är att ni kan Rösta på What About A Band till Peace & Love i Sommar. Genom att skicka ett litet sms med texten Groovescenen38 till 72790 hjälper du bandet att få spela på Peace & Love. Det kostar 5 kr + reguljär sms-taxa, man får rösta hur många gånger som helst. Tävlingen pågår tills 30 maj. Bandet hittar ni förresten på
http://www.myspace.com/whataboutaband. Men jajjemänsan så är det. Nu ska jag dricka kaffe och vara lite små sjukling med min pappa. Take care hörrni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback