Tråk söndagar

Idag är det en sådan där tråkig söndag, som det alltid brukar vara. Jag lyckas alltid göra mina söndagar tråkiga + att jag inte är helt frisk heller. Så igentligen borde jag ju hitta på nånting men vet inte om jag orkar, jag orkar inte cykla på min "nya" cykel med endast en växel som fungerar och då är det den segaste växeln som funkar. Så mja, dra sig iväg nånstans är inte i hetluften. Men som sagt, inget kul går på tv och folk uppdaterar sina bloggar dåligt och det gör att jag har väldigt tråkigt just nu och börjar bli frustrerad ;p Inget skolarbete har jag och göra heller, så vad ska jag göra? Dock borde jag verkligen börja kolla runt på universitet och högskolelinjer men jag är så seg på att ta tag i det där och börja söka. vad ska man söka? vad vill jag? vad vill jag bli? vart? Orka! Jag tar det som det kommer... Blir att skriva lite mer ikväll, då kanske jag har gjort något kulans. Fredrika ska det ringas till iaf, för nu är hon äntligen hemma. Min fina kompis har landat i östgötaland igen. Lovlie ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback