Blåbär



Nollning är i full gång och jag mår så sjukt toppen, om man bortser från förkylningen men sånt man får ta när man festar 6 dagar på raken eller? Hörde jag skål elle? ;p haha
Jag trivs iaf kanoners här i Falun i min lilla lya i Bojsen och alla nya vänner. Hela veckan har vart helt sick och man är full och glad alla dagar i raken. Idag och igår vart det lite calm down iaf, åkte hem till johan och kollade på film och idag har vi vart på bio ett gäng och kollat på Mamma Mia! och ja! mamma mia vilken sjukt bra film. Vart nästan lite tårögd ett tag för jag har ändå blivit uppväxt med AbbAs musik. Sången Last summer hög till i mitt hjärta och jag ville vara liten igen och sitta i mammas knä och springa barfota ute på landet och i borensberg. The times goes by, nu är jag vuxen och har börjat plugga. helt sick men helt sjujkt kul ;p

dags att sova, lektion och nollning imorrn. 10-kamp i borlänge. Nu kör på sports management ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback