Stress! är det stress jag känner?

Jag vet inte men jag känner mig så stressad, fast jag har vart ledig och jobbet inte är en börda på mina axlar. jag kan inte sova ordenligt på nätterna fast jag är cptrött. Men ja, det har vell sina orsaker. Allt med skolstarten i höst. Flytt till falun och allt så har med högskolan att göra. Jodå Malin ska börja plugga ( herregisses) hur ska det gå?

Först vill jag bara ha hem det där förbaskade lösenordet så jag kan logga in på falun högskola och inspektera tider för skolstart medmera och så vill jag ha mail från britt på kopparstaden för att få det där sablans kontraktet för studentlyan. Jag flyttar iaf till Bojsenburg 1 sepså kom and visit me allesammans. Men innan man får den så ska man åka upp och kolla på den och inhandla saker till den och det ska skrivas på hit och få nyklar dit och köpa en bärbar dator, folkbokföra sig sedan och det ska inhandlas litteratur till kursen och det ska göras saker hit och dit... jag är stressad ;p Men för guds skull förväntansfull. Jag dör på den här stan och det ska bli ack så skönt att komma här ifrån. Men ett plus i bagaget är ju att det blir närmre till min Johan och jag kommer kunna träffa honom när jag vill. Och tack för att han står ut med mig när jag rabblar upp saker om allt mellan himmel och jord. Just förresten sa jag att jag är stressad? det var det där med csn också men det är en annan rulle ;p

Dags att sussa en ny dag och arbetsdag imorrn. Take care allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback