We are underground



Nu har jag precis kommit hem från en löptur i vidingsjö med Fredrika. Det kändes i kroppen att jag inte har tränat ordentligt på länge och det gjorde mig arg så jag tog i extra myket idag. Men alla tappar vi någon gång motivationen för nånting och det gjorde jag för träning. Men den börjar återupptas sakta men säkert nu, får inte ta i för mycket eftersom mitt knä och min högerfot är lite känsliga just nu. Men som sagt jag är iaf på banan igen ;p

Idag har det annars vart topp. Mor, far och jag var till motala med fikastopp i borensberg för att sedan åka alla tillsammans till motala för att hälsa på Greta. Vi drog en svänga på stan och jag hittade en sådan sjukt snygg klänning på HM så jag bad på mina bara knän att det skulle finnas kvar i min storlek och yesmám det fanns det. En finröd vacker klänning ujuj! Men nu blir det dusch, sedan grillat käk och sedan ner till fredrika igen för övernattning och mys med film och sånt där. take care!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback