When the sun shine we will shine together



Sommaren i city 1990 kommer du ihåg mig? Minns det vad som hände, minns du vad du sa när du träffade mig?
Jodå här sitter man sliten och galet seg. Orka gå till jobbet imorgon, min rygg är halft paj och jag är trött på att bära stola och bord. Men som sagt bara en vecka kvar på jobbet sedan måste jag börja fixa inför flytten till Falun. Min studentlägenhet är nog fin och jag verkar bo med en bra tjeja så det ska nog bli bra. Jag har ju mitt rum att kurra in mig i om det skulle vara så. Nu ska det bara fixas möbler och allt som har med kök/badrum/tvätttjoffs och sånt där, flyttkartonger hit och dit och csn-papper, ica.kort och massa mojsans. Pju hinner ju knappt tänka på skolstart den 25 augusti så mycket är det som ska fixas innan. Men kl:9.30 kommer en nervös Malin infinna sig på falun högskola och vara förväntansful och skräckslagen om hur min klass kommer att vara och hur man blir bemött. Men som sagt det kommer nog gå kanon. jag inbjuder här med Karin & Lovisa att komma och fika hos mig när jag börja få ordning på allt i min lya i Bojenburg ;)

Men somsagt jag är stressad och trött och jag har äntligen kommit igång med träning tack vare Fredrika. Guld alltså! Sov hos henne inatt och vi hade filmkväll med poppis och allting. Sedan tränade vi veckansbana i morrse i spöregn men vad gör vell det? det har aldrig stoppat en orienterare ifrån att träna. Jag tycker det är skönt att vara dyblöt och ha hängiga tights pågrund av att kläderna blir för tunga av vattnet ;p haha neddå det gick kalas och jag bommade bara liiiiiite. Dock förtår man ju att man är dåligt tränad när jag kortatde av min bana lite granna och fredrika kommer ifatt mig till sista ändå. Men shit the same jag kommer snart jag, jag ska bli bättre. Vi snackar ingen satsning men för mitt eget bästa vill jag nog kunna komma i vissa jeans igen, det här har gått för långt ;p nejdå jag är inte bitter ;p

Dags för lite thé! Tjipp



Kommentarer
Postat av: karinbarin

I'll be there! ;)

2008-08-11 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback