Cuz you're the storm that I believed in

Satt nyss och gnodde lite i bildarkivet och hittade dom här två bilderna, tycker personligen dom är riktigt roliga. Att jag kan vara så seriös och efter 4 sekunder helt waste of. Jag säger då det, Malin sonja Carlsson kan det där med bilder, och att klä sig ialla sort klänningar. jag gillar klänningar. Men shetsamma. Beskåda gott folk ;p

                  43214-128     43214-127

Torsdag
> Det var jobbigt att gå upp imorrse. Fick dra mig själv upp ur sängen, fattar inte hur jag kunde vara så trött fast jag sov som en stock inatt utan att vakna upp svettig ur läskiga drömmar. Men som sagt, nattliga konversationer på internet kanske inte är jätte bra? vad vet jag. Men jag måste säga att jag är som mest kreativ på kvällarna, och inte är det någon vettig inne på internet mitt på dagen bara sådär? Men jag är nattuggla och kommer alltid vara. Och nu vråkade det vara väldans super trevlans att sitta upp till kl.01 och snacka. Ja men visst, jag ska skaffa mig en framtidskarriär inom många ting. Genom musikkarriär ( bandet kommer gå fint ;p ) Speed dating AB, Så har vi galan där men den hör ihop med datingen. Svenskar måste bli mer öppna på kärleksfronten bryta barriärer. Så jag och borlängegrabben har hisnande idéer det ni. Men sånt kan jag inte tala om här, Men jag säger till när ni alla singlar kan anmäla er. Lovar ;p


Nu ska jag sluta vara oseriös och vara seriös och snacka mitt skolsnack. Och Ja! Idag var inte skolan rolig, eller jo den var det på en liten kant. Min mattelärare kenta så vi kallar honom står och skriver upp massa tal på tavlan som vi ska räcka upp handen på och svara rätt. Det är taget ur boken och han har skrivit vilket sida och nummer. Det han inte vet är att svaren står på just dom frågorna så alla sitter där och viftar med händerna. Han är tokig. + på köpet har han "dagens repetition" varje dag och "dagens ord" som han går igenom. Dagens ord var "beröm" Ni är så duktiga som kommer till skolan klockan 8.15!! Jamen jaha?`vad skulle vi annars göra, skolka eller? ne just det. Ja den mannen alltså. Han får också för sig att varenda gång jag ler så tror han att jag tycker det är så kul med matte och att jag ler för jag tycker det är så kul. baksidan av det hela är vell att det inte är riktigt så, jag ler åt honom för jag kan inte hålla mig för fniss för han drillar med så skumma saker. Jag är bra på att smöra in mig hos lärarna, ger det något i längden? bättre betyg? Vad vet jag, jag är bara den jag är. Ingeting annat!

Jag satt och lyssnade på hanson nyss, MMMbop. Texten är rätt ok och rolig alltså!
You have your many relationships in this life only one or two will last. You're going through all the pain and strife then you turn your back and they're gone so fast. So hold on to the ones who really care, In the end they'll be the only ones there. When you get old and start losing you hair
Can you tell me who will still care? Plant a seed, plant a flower, plant a rose. You can plant any one of those
Keep planting to find out which one grows, It's a secret no one knows

 Där ser man alltså, dags för religionsarbete ;p YES ALLTSÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback