Ge mig en kyss innan du går

43214-185
I get no kick from champagne
More alcohol doesn't thrill me at all
So tell me why should it be true
That I get a kick out of you
Tisdag avklarad yey! Jag är trött idag, sov för länge imorrse och så upp och skriva samhällsmojset om partier och sedan dra ner en sväng till skolan. På köpet av det hela så spöregnade det ute, kunde inte bli värre... Men nu är samhällen klar iaf, ett mindre problem denna vecka. Tack för den!
Imorrn blir det att plugga engelskaglosor och torsdag lite religion. Jag gör vad som helst för att få veckan att gå snabbare. Dock är det ju onsdag imorrn och då kommer det massa korsord ner i brevlådan och jag gillar korsord ( börjar bli ett beroende ) Men somsagt, kan det inte bli helg snart?
Iallafall så hittade jag massa härliga kort från när mor och far var och hälsade på mig i Oslo. Den helgen vart sjukt härlig, solen sken verkligen över Oslo den dagen. Hittade även bilderna jag tog inne på huset och tomten. Jag saknar min pool...

43214-18643214-18743214-188
43214-18943214-19043214-191


Håll mig och lova mig, stanna världen en stund







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback