He is electric, can I be electric too?

43214-163
Roll my soul it makes me standing, I´ll never sing without the soul If you roll my soul...

Dagen är avklarad. Sjukt bra dag med mycket deg, sov ganska så länge. Nästan för länge för att vara mig. Jag sov till och med så länge att jag fick ont i ryggen... Hur konstigt låter inte det? Men väl uppe tog jag tag i samhällskunskapen och religionen. Alla dessa arbeten, jag blir ju senil. Nu ska vi jobba med partier i samhällen och något annat "tjohey" i religionen. Men som sagt det måste göras och när man väl har börjat med något blir det kul, förutom matematiken då. proffshjälp behövs men den är påväg tror jag. Men jag har valt att gå i skolan och då ska jag vara flitig och duktig och det är jag, det kan jag säga. Jag är en duktig "hårdstuderande" skolelev ;p
Dagen bjöd iaf på fint väder imorrse, då jag var ute och promenerade en runda för att frächa upp tankarna. Dock blev det regn sedan och det passade ju bra. Pappa kom hem tidigt från jobbet och det blev att sätta på det dagliga kaffet och försöka vara så tyst som möjligt för han hade ont i huvudet. Han "låste" iaf in sig på rummet och häckade medans jag filade på andra saker. Drog dock en powernapp som varade i 1 och 15 minuter. Det var menat att jag bara skulle vila ögonen lite och pappa skulle väcka mig om 15 mintur men det glömde han bort och jag sov som en stock. Lagom att vakna upp och klia sig i ögonen vart det  att stor hetsa till träningen uppe på Lok-gården. Det visade sig att det skulle vara test-rundan och palla den hörrni. Jag och Lisa drog elljuspåret ist och fast Lis hade lite ont i ryggen var det hon som orkade mest. Men det var skönt att komma upp till klubben och vara lite social, alltid lika trevligt och mycket pluggsnack vart det med dom äldre som jämt frågar "jaha och vad gör du nu då? börja plugga? vart? när? inte linköping, varför inte då? blablabla många frågor, få svar kan jag säga er. Måste kanske börja undersöka det där. kan ju börja med falun högskola vettja, vore ju ändå vettigt att kolla upp lite alternativ såattsäga, man vet aldrig vad som finns bakom hörnen för en man har kikat och tittat. Men det rer sig alltid, det vet jag.
Jag undrar hur det går för Sofia, min kära kusin som nu befinner sig i Australien för att plugga ett halvår. Har hon fått tag på lägenhet ännu? Fia? Hope so, hoppas även du har det kanon där borta och att du inte svettas ihjäl. Det gör vi här nästan, det är ju förtusan vår ute. Tänkte på det där idag... om 50 år eller nått kommer vell sommarloven börja i maj, för det blir ju bara varmare och varmare och sedan regnigt juni, juli eller nått. Vad vet jag? Nu funderar jag så konstigt igen. Får nog tejpa fingrarna snart och munnen, så jag inte skriver eller säger så störda saker. Lite lim i hjärnan också så den inte går på högvarv?
Sunes sommar & Sunes jul är förresten sjukt underskattat, jag dör varenda gång jag ser klipp på youtube. appråpå igenting. Sleep well gott folk

He is electric, can I be electric too?
Can I be electric too?
Can I be electric too?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback