I´m on your side

Vårkänslor Idag
43214-14443214-140

Det har vart hur fint väder som helst idag så jag kunde till och med gå i skinnjacka. Solen har lyst över Linköping! Det behövdes för humöret och kroppen. Man går ju runt och halvsover när det är mulet, som igår te.x. Men idag tittade solstrålen äntligen fram. Humöret blir automatiskt på topp när jag skulle till skolan. Engelskan, Jag älskar våra lektioner. Alla är så öppna och har kul, och att läraren är suverän är ju ett plus. Idag hade vi lite "skådespel" och alla fick varsin lapp och man skulle vara en person ur en text vi har läst. Men tingen med det hela är att jag hade läst fel text så jag fattade nada ;p Så jag fick improvisera det mest men det gick som en dans. Jag fick folk att skratta iaf... Och det är ju bra, att man kan glädja andra. Efter lektionen kom en kille fram till mig och sa " Engelskan är så rolig, det är så bra stämning... och så hade det inte vart om du inte gick i den. Du är så öppen och skrattar. Det gillar jag " Då vart jag glad och generad. Tänka sig vad ett leende och ett skratt kan göra. Tack för den buddy. Men saken är ju att vi har bra klass på dom lektionerna. Och nu är jag visst med i studierådet också... och hur hamnde Malin där? Inte en aning faktiskt. Jag var vell lämplig? är jag verkligen lämplig för ett elevråd, Mja kanske det kanske. jag ska få igenom min idée att kaffe ska vara gratis ;p


Nu är jag hemma iaf, björn från norge ringde och buttra över dåliga arbetstider och jag fick komma med goda råd som kan liva upp honom. Se där... måste vara en min tur dag. Idag har ingenting gått snett. Jag har inte vart pyroman och nästan eldat ner huset som jag nästan gjorde igår ( det är en lång historia som jag kan berätta någondag ), utan allt har flytit på. Har kokat kaffe och bakat muffins och räknat matte. Jag är duktig, eller duktig? jag satt med 3 matte tal nu och som ni alla vet har jag klagat förrut... Jag fattar inte allt? buhu snart ringer jag efter proffshjälp... Vad ska mer göras idag? typ nada, det blir en kväll då jag tar det lungt. Skönt det, sätta sig med notboken och drilla några sånger. Borde jag städa mitt rum? Orka! ;p
43214-141

Det är så mycket du inte vet. Visa mej, lär mej, säg mej hur man andas ut. Ge mej ett ord som jag aldrig nånsin hört förut. Jag ropar ut ditt namn och sträcker ut min famn, så långt mina armar räcker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback