I will jump at the moon

43214-182

say the word now boy
i'll jump that moon hey

Tiden bara rinner iväg, komvuxtiden lunkar på. Den är ju snart slut! Jag är nästan lite rädd, blir stressad över att jag vet att jag måste göra mitt allra bästa fast jag vet att jag ska tänka på det så mycket utan bara köra på som jag gjort fast med en annan växel. Jag är mer studiemotiverad nu, jag känner det och jag gillar att åka till skolan. Nu är iallafall samhällsuppgiften klar och renskriven. Finns det någon som är sämre på att skriva än jag? Jag gör nog tusen stavfel jämt. Meningsbyggnadsfel hit och dit, jag måste lära mig checka en extra gång. Men jag gör mitt bästa och det är det som livar upp mig. Men jag är ändå rädd för att få betygen i handen i sommar, och snart har vi matteprov... Jag dör, jag kommer freaka ut totalt. Jag är inte bra på matte och jag försöker verkligen förstå men ibland är min hjärna för ihopklistrad att jag sitter där som ett stort fett frågetecken och det tar en timme för mig att förstå en funktion. Men vad ska man göra? jo tränatränaträna, eller hyra in en proffslärare? Mja värd idé men jag skippar den för jag klarar matten, jag gör det måste nog bara tänka lite mer uppåt. Tänka fina tankar " jag är bra på matte, jag är inte rädd " Åh ja, där fick vi in lite sällskapsresan i det hela. Det gillas skarpt! appråpå det har jag suttit och kollat på massa klipp från nile city & percy tårar nyss. Tillåt mig små le, jag bara älskar allting.
Sitter och lyssnar på David Grey, skön kvällsmusik och ja, jag gillar faktiskt david. han har hängt med några år nu. det började med "sail away" & "Babylon"  dom är vackra jag kan inte påstå annat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback