Jeg er syk, kom og hjelp meg

    43214-124       

Sjuk
? Om jag är, förkyld och halsen är focked up. Men som sagt det var vell på tiden, har inte vart sjuk på år och dar riktigt ordentligt. Har bara åkt på sådana där små förkylningar helatiden. Så idag blir det ingen skola. Ganska softpotatis ändå. Blir att sitta hemma och jobba idag. Måste få klart samhällkunskapsarbetet om civilolydnad. as kul! not.

Helgen var najs, dock vart det för mycket. Min kropp pallade inte så lite sömn och alkoholhaltigadrycker och kyla. Tror jag måste ta det lite lugnare i helgen och klä mig varmare. Puckot själv gick ju i klackskor i snön i lördags, jag får skylla mig själv kanske. Men sagt sagt fest är fest och det är alltid kul.

Men igår sa jag hejdå till min kusin Sofia, hon drar till Australien och pluggar ett halvår. Fasiken vad jag kommer sakna henne. Dock kommer hon ju komma hem med bikini och surfshorts som jag beställt. Yey! Men jag orkar inte vara så kreativ här idag. Ska gå och vila, men ni.. min mobil går nu. så ring och skicka sms igen ;p


Don't know why I can't locate this feeling, This stress is wasting my emotions

43214-124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback