Kiss the demons goodbye and take me in your arms

43214-152
Today is a perfect day >
Lördag!
Gick upp ganska tidigt i dag, det var inte så sent igår. Inte senare än vad det brukar bli. Igår var jag och hanna, gustaf och marcus och drog en öl nere på stan. Dock spelades det inte så bra musika så mja, Men trevlans var det. Måste bara säga att inne på toaletterna där har dom musik. Och där inne.. Där var det ganska bra låtar. Hörde nån gammal goding " The Pretenders - I'll Stand By You ". Så man ska ju inte klaga. Sedan var det dags att dra bussen hem och jag träffade Fia. Vi gjorde sällskap från bussen, båda är lite skraja eftersom det har vart våldtäkt vid den busshållplatsen vi går av på för nån månad sedan. Hem kom jag tryggt iaf.
 
Idag vet jag inte vad som ska göras. Måste medge att jag är lite rastlös, Ingen hemma i Linkan ju. Borde gå ut och gå eller nånting. Borde cykla till ekholmen, Men min cykel vart stulen igår... himla cykeltattare alltså. Blir så sur, att inte vissa människor förstår " mitt är mitt och ditt är ditt " gash it!

Vågar man kolla på melodifestivalen ikväll? Carola ska ju vara med, och hon är bara för mycket. Orkar inte ens kolla på henne när hon ska gå upp på dom höga tonerna. Hon sjunger vackert men "hon" är för mycket. Fångad av en stormvind, hey mickey, främling går fortfarande hem som karoke dock. Inget mer... Nu gidder jag inte skriva mer, är för rastlös och har inget vettigt att skriva ändå ;p. Tjings

Kiss the demons goodbye and take me In your arms, hold me tight. Shake me to this gentle beat, Keep me safe with your hands and feel the heat, it makes me wanna dance.
I'm fine, like a charm, Resting here on your arm and you're taking my breath away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback