Långa nätter, där ute finns så många långa nätter


43214-136Lördag >

Trött? jag? nae det stämmer inte, not! Jag är cp trött, verkligen stört trött. Men jag får ta det, går man och lägger sig 02.30 utan har vart nånstans utan bara sitter uppe och driver så får jag ta det. Oh ja, fast jag druckit 2 koppar kaffe och vart ute och gått så är jag fortfarande helt körd i mitt huvud. Det får gå för den här gången, för jag ville ändå inte gå och lägga mig inatt. Det var helt enkelt kul att sitta uppe. Tro det eller ej, har nyss vart och stor shoppat på systemet till amanda. Ja, tanterna bakom snackade skit om mig och sa " ska hon dricka allt det där själv? " Nej kära damer det ska jag inte. Det är inte till mig okey? Jag är ju en snäll kompis och langar ut till tjejen som inte fyller förrens senare iår. Vet ju själv hur det var.. har vart där jag med. Till och med hon i kassan undrade varför jag köpte så väldans mycket och jag fick trycka kommentaren " Ah du vet, ska till fjällen. Finns inget systembolga där uppe " Då log hon bara och sa " Åh jag förstår " Annars hade jag nog inte fått köpa, dom trodde säkert jag langa. Dock gjorde jag ju det men shetsamma. Vad drillar jag om? Malin vad drillar du om? Ah gash, trött. Jag skulle kunna skratta åt vad som helst.
 Långa nätter, där ute finns en värld av långa nätter, säg är det långa nätters fara, att se det man vill se och va den man vill vara, ha någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill...

Idag har Amanda iaf inflyttningsfest i OL-korridoren, ska palla mig dit en sväng för att checka läget. Det kan nog bli kul, dock är det ju så sjukt långt ute till alla studenter ute i ryd. andra sidan stan... cykla? nae gidder jeg ikke. buss? buss gillas inte men det finns ju inget tåg så ja, östgötatrafiken får helt enkelt funka. Kommer vara seg men ja, lite musik och jag kan sjunga med så funkar det alltid. Appråpå så är det ju februari, vart är snön? Jag vill åka pulka och tefat! Kommer nog inte bli något sådant iår. Åkte lite i idre över nyår men det var inte pulkaåkning enligt mig var det "döds åkning" Dog ju nästan backen, eller ah, jag trodde jag skulle dö. Åk aldrig i en skidbacke gott folk, dra en vanlig backe utan jätte stor lutning. rekommenderas starkt om ni inte vill göra en rudolf i sunes jul och nästan få brännmärken i rumpan för det går så snabbt. Säger då det. Lite snö och jag är taggad till hundratjugo %
Nu blir det fika med kanelbulle och kanske en dusch och en powernap, powernap hur bra är inte det? den som uppfann det ordet är guld värd. Väck mig om 30 min? okey?

43214-137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback