Love makes the world go round

43214-35

Idag är det Vår Igen, solen lyser och jag vart precis klar med sista arbetet för veckan, weheys! Så nu har jag inget mer, nu kan jag glassa hela dagen. Idag är det en sådan där bra då jag vaknade upp pigg och glad för solen sken ute. Så jag drog en promenix och sedan satte jag mig vid datorn och filade ihop dom sista raderna. Skrev om kvinnlig könsstympning, och jag kan säga er... Det är inte trevligt att skriva och läsa om det. Stackars kvinnor! fy!
det är också en perfekt dag att sätta på "GES - stanna världen en stund" Jag blir så uppåt av den låten, blir så laddad. Resten av dagen blir det att ta lungt, det har jag förtjänat. Denna vecka har det vart mycket som skulle göras i skolan, jag är glad att jag klarade av allting.

En dag som denna blir det att sätta på ashlee simpson, tro det eller ej men hennes låtar på första skivan är sjukt bra. Texterna bara glider igenom en själv. Jag sjunker in i hennes låtar för dom är så grymt coola, hon uttrycker saker som jag känner igen mig i. Värt!

Look out your window
My sunshine's all around




Kommentarer
Postat av: Pipen

Och hur har du haft det? :)

2008-03-03 @ 14:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback