Men jag går inte isär när jag går med dig

43214-179Söndag igen, ack! Veckan går så snabbt så när det väl blir helg ja då är det söndag så fort. Men denna dag blir det att slappa, är för trött för att göra nånting vettigt. Hanna och jag va i Nyköping tur och retur på mindre än 24 timmar. Lyckades bra det gjorde vi, nästan. Fira gunnar skulle vi göra, Men folk försvann och där stod jag och jag förstår inte varför vissa är så otrevliga? Finns inget värre än bitchiga typer som tror dom är nånting. gash it! Fick ringa nödsamtal och försöka leta reda på kompisarna. Allt slutade dock lycklig, jag fann hanna där inne och aldrig har jag haft så ont i mina fötter som jag hade inatt, helt sinnessjukt. Men kvällen slutade bra, jag satt i 1 timme och lurade nån grabb att jag var norsk och han gick på det fast jag pratade svenska med alla andra mittimellan. Vissa snubbar alltså!

Hemkommen nu. Ångrar inte att jag åkte men allt var väldigt oorganiserat, så det var inte riktigt valuta för pengarna. Som att kasta pengarna i sjön men jaja, man lär sig av sånt där. Nästa helg blir nog desto roligare det tror jag helt klart. Ja appråpå ingenting, Imorrn blir jag rik =) känns fint och då ska jag spara typ allting. Mamma får klippa håret på mig ist för att jag går till frisören sånt har jag inte råd med nej ;p Sedan får jag köpa någon slags hårfärg och hälla i håret så det inte ser orange ut. Så mja pengarna ska jag ta hand om varsamt, får endast gå till saker både mitt hjärta och min hjärna vill. Det måste väga lika annars så... Ja tingen är ju den att jag är sämst på att ta hand om mina pengar, det är det jag försökte få fram. Så jag får köra på den billiga varianten nu när jag lever på studiebidrag, ni vet... Ja! nog om det ;p "Hej jag är yr"

Annars mår Malin fint, dock trött efter helgens bravader men det är går fint. Livet är ju som sagt inte en dans på rosor ( jo för humlor ;p) Men jag klarar mig fint. Det som tar mot just nu är skolan och ingeting annat, skola är inte kul men jag försöker göra det bästa av situationen. det gör jag alltid, det är ju trotsallt jag som bestämt mig för att gå i skolan så det är ju ingen som tvingat mig. Dock kan jag bli för slapp ibland tills jag inser att jag måste ta tag i saker och ting... Det slutar alltid med att allt jag gör blir riktigt bra, jag jobbar nog bättre när jag är stressad?
Men allt är top notch här, riktigt topp!

Ge mig en kyss innan du går att bygga en dröm på




Kommentarer
Postat av: Pipen

Allså malin jag fattar inte. Tumme upp eller tumme ner? Och va du i norrköping också? :O

2008-02-24 @ 21:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback