Musik non stop

Söndagar har en tendes att vara tråkiga tycker jag. Oh ja, dagen har vart ganska så mycket tråkig men den höjdes ju lite när syster kom på besök. Dock skulle hon bara klaga helatiden och riva igenom hela mitt rum efter kläder att låna så jag lackade ur totalt ändå. Men så släpptes bomben, telefonen ringde och en gubbe från klubben sa att vi skulle ha ungdomskommité möte... Yes alltså på den, jag dog lite granna och tänkte vell att ett "litet" möte skadar vell inte, någonting måste jag ju göra idag. Så vid 5 åkte jag ut till Ekängen och satt och drack kaffe, snackade om saker hit och dit, drack kaffe, snackade ännu mera, drack kaffe, bet på en kaka, snackade... Ja ni fattar. Etttusenfemtiotre punkter skulle vi gå igenom kändes det som. Så nu sitter jag här precis hemkommen från en otroligt konstig dag. är sjukt pigg av kaffet så nu skulle kag lätt kunna dra ut med pulkan under armen eller sjunga en truddelutt inne på rummet. Eller ja, skriva blogg :)

Gårkvällen var då väldigt speciel, nån tog min väska så fick sitta as länge och vänta på att den skulle komma tillbaka till mina händer. Tog lång lång tid fast killen bara var 500 meter därifrån med väskan så kom han aldrig tillbaka. Orka! Men somsagt fick den och åkte hem med väskan och taxin efter en stund. Sova? har jag sovit för mycket i helgen? svar: Nej. Och nu är jag inte ens trött. ack ack. Nån som vill åka pulka med mig fast det inte finns någon snö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback