Musika

Det är kul när man hittar "nykomlingar" och sånt. Hanna tipsade mig om Melissa Horn, Och dom som var på Peter LeMarcs konsert såg nog henne. Hon har talang, fina låtar. Så lyssna på hennes låt "långa nätter" vackert.

Även Linnea Dixgård, oh ja Björn Dixgård från Mando Diaos lillasyster är vad det är. Hon har startat något nytt och fått hjälp av brorsan och kallar sig tillsammans med en Mikael för "Twinflower Band". Skön stämning på deras låtar. Lite country, indie musik där. Ja som sagt det är alltid kul med ny musik.

Men nu ska mina öran proppas med Elin Sigvardsson medans jag skriver klart den sista sidan på arbetet.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag såg Melissa på Peter LeMarc. Jättefin röst och mysiga melodier :)
Ska ta och kika in twinflower band nu då! Alltid kul med nya tips!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback