Stanna Världen en stund

43214-122

Då hör jag fåglar sjunga, marken börjar att gunga
Jag antar att det är lite löjligt, men möjligt, oh, whoa whoa!


Yey! Onsdagen avklarad. Och en sak är säker, Malin älskar skolan. Ni får trot eller ej men så är det. jag tycker det är riktigt trevlans att komma till skolan. Gå in i lokalerna, sätta sig vid ett bord, dra en kaffe och så drillar en efter en in och alltid någon ny man känner igen från någon kurs man går. Tillsist har man fyllt upp ett helt bord och alla sitter och små snackar.

hade bara en lektion idag och det var engelska B och den vill man inte missa. Vår lärare Lisa är så underbar. Jämt får vi sitta och disskutera nånting galet så man viker sig av skratt. Som idag så disskuterade vi någon novell ( Oh ja det kanske inte låter kul ) men det var det. Det roligaste är nog att det är så olika människor inne i salen. Vi har damerna med barn, och vi har vi 88-87-86-85-or te.x så det är väldigt blandat så det är intressant och höra andra, vad dom har gjort innan. Såattsäga skola är kul, varför tyckte jag då inte det i gymnasiet? stor fråga det där...


Men en sak är klar, förkylningen är nästan borta. Bara sådär... över en natt eller två. jag har vart rädd för att någon jätte sjukdom skulle blomstra ut men det är nog kolungt. deiligt värre, nu kanske jag kan dra en eller två shots på fredag. Då är det Amandas inflyttningsfest, yey för den! Får inte missas. Jag gillar att vara i OL-korridoren, jag trivs där. Fast jag klagar på att köket är skabbigt och gör norren ledsen. appråpå norren så ska jag aldrig mera slåss med honom, dock slåss vi inte på riktigt utan det är dom vanliga vänskaps bitchslapen såattsäga ;p Men det är slut med det, känner att nån kommer bli skadad tillsist. Det där med slåss har ju aldrig vart  min grej, jag skulle aldrig ha en chans om någon brotta ner mig och började slå. Men jag skulle faktiskt vilja ge någon en knytnäve någon gång, när någon verkligen förtjänar det. och bara ge den en höger... är jag dum i huvudet? Ja! punkt slut.. vad drillar jag om igetligen?

Ja iaf, om jag ska berätta något annat stört så hade jag en underbar konversation med en johan igår. Och jag satt där och försökte komma på en låt som jag alltid lyssnade på förr. Kom inte på den och började drilla på den och såklart kom johan på vad den hette. " Stanna världen en stund " Med GES. Så sa ja det att jag skulle gärna göra en cover på den sången. Så mja nu är vi inne på att göra en duett + en musikvideo. Kommer bli perfa. Vi ska vara på en äng med en lång grusväg som leder på en sjö och det ska vara vallmo och grusvägen ska damma och ur dammet kommer vi och sjunger. Vi får skrapa ihop resterande bandet med johan får spela keyboard och sjunga och jag drar resterande sjungeri.. nån som vill spela cello? hör av er. Mja såattsäga gott folk, låten beräknas komma ut till sommaren och finns och köpa då. Detta kommer bli årets sommarplåga ( utan att den plågar ) skansen nästa? skulle trot ;p
Vilka idéer man kan bolla med ibland, om man bara kunde besanna dom, eller hur?
 Hur många drömmar har man inte? Hur många fantasier? Tankar? fundering? Jag kokar över snart. Jag tänker för mycket och funderar. Men det vet ni nog redan. iaf dom flesta

Fredrika åker hem till Idre imorrn, Hon har vart hemma nästan en vecka. Kommer bli tomt. Men som hon sa... hon kommer snart hem och det gör hon faktiskt. Tur att telefoner finns, och att min mobil funkar igen. appråpå det så kollade jag nya mobilisar på stan idag, måste nog kaufa en ny snart. Svårt val dock... jao nu blir lite mattepluggeri. Jag har gått från oseriös tjeja till pluggande nörd. Känns fint, ska nog skaffa feta svarta briller också. för att få rätta känslan såattsäga ;p inget ont med glasögon men ändå ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback