These memories are playing like a film without sound

 43214-12943214-13043214-13143214-13243214-133 

Saknad av Oslo idag. Hittade bilder från sista kvällen vid Aker brygge. Vi fick för oss att gå på Festival och det gjorde vi, dock hamnade vi på oslos pridefestival ;p Men ja, det var faktiskt riktigt kul. Sjöng och dansade Gjorde vi iaf. Vilket minne! Orkar inte skriva så mycket just nu men det kommer, ville bara lägga upp dom mycket fina bilderna. Jag hoppas Malin och Maria ser dom här nu, för jag tror inte ni har dessa. Husker ni dere? Och mja, förresten så skulle jag vara tacksam över att få tillbaka min blåa jacka, den jag har på bilden... Den vart ju stulen på O-Ringen, min oslo jacka whatafock vad jag saknar den...

Hemma ikväll, har inte lusten att drilla runt någonstans. Skulle åkt ut till amanda först men vart för seg. Har suttit hemma med mamma och pappa och ätit god mat och kollat fotoalbum. Dom uppskattar nog att jag är hemma nångång under helgen, förstår dom när dom klagar ibland. Är ändå väldigt seg, vill bara krypa ner i sängen med musik och noter och ligga och sjunga och läsa tidningar. Ligga och fundera på nått mys och roligt tillsist slumrar man till och vaknar ändå av att musiken fortfarande är på. Jag gillar att bara ligga och fundera, jag måste vara konstig. Men idag har jag en konstig känsla i magen av något sort behov. vet dock inte vad, kan inte sätta fingret på vad? Men jag är glad , det är jag :)


As we go on, we remember all the times we had together. And as our lives change, from whatever. We will still be, friends forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback