You are my Valentine in the back of my mind

Kära vänner! Go och Glá alla Hjärtans dag

43214-14243214-14343214-14443214-145
43214-14643214-14843214-149

Alla hjärtans dag, eller alla brustna hjärtans dag. Man kan ju dividera hit och dit såattsäga. Jag mår toppen, solen skiner ju och då måste man vara glad. jag har även använt mitt huvud för mycket i skolan då jag djup dök på svåra matten tal som jag inte riktigt behärskade, Men vad gör vell det. Har även lunchat med min vän gurra och så fick man gratis rosor, så då kan man ju säga att jag fick som av en beundrare, TYP ;p Nu är jag hemma och busar, eller nae sitter här och pluggar. Imorrn har jag seminarium på rättskunskapen, tråk men intressant. Ikväll blir det att dra en öl med Hanna och prata gamla minnen och Ja, fira alla hjärtans dag med min kära vän + hata alla par, i smyg ;p Fast jag inte menar det så säger jag det. hej hopp! vart blev det av speeddating AB förresten grabben? trodde verkligen du tagit tag i det här? ;p

And you, you are my Valentine in the back of my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback