You´re so hypnotic on my heart

43214-160
These reeling emotions they just keep me alive, they keep me in tune
Måndag >
Idag har det verkligen vart vår, närmare 11 grader på våran termometer vid trappen. Är det inte lite sjukt, i februari liksom? Så jag har vart ute och gått och jag kunde ha jeans som inte riktigt gick ner till anklarna, yey! Fåglarna har kvittrat och man kunde sitta och dricka kaffe på trappen. Har vart ledig idag, och när jag precis tänkte "guv vad skönt att vara ledig" kom min härjjandes syster hem hit och började röjja. Det var bara att vara snäll och glad och följa med henne ner till stan. Fast... Det gjorde inget, det är faktiskt mycket mys att umgås med syster eftersom jag inte träffar henne så mycket nu för tiden. Så vi vandrade på stan och jag fick en jacka, äre den? jodå jag har vart snäll iår ( fast det bara gått 2 månader ) Det här lovar gott inför framtiden. En jacka från HM iaf, vårjacka mycket fin. Så den ska jag glassa med snart serrni.
Sedan har jag mest räknat matte och druckit kaffe för att vara på alerten. Har börjat dricka för mycket kaffe tror jag, kan det vara bra? vete katten alltså. resten av dagen har det blivit promenad med mig själv och min musik och bullbakning. Nu har vi hela frysen full av bullar så ni kan komma på fika, bjud in er själva. Jag bjuder så gärna ;p

Snart är februari slut, tiden går väldigt fort ändå. Veckorna rullar på och skolan går fint. Känns som att ibland går tiden för fort fast det igentligen inte gör det. Men det känns stressande, hinner inte njuta av stunderna utan bara kör på liksom. Solen har ju börjat titta fram ändå, och det är som sagt vår. Men vore det inte lite skönt med snö ändå? ja menar, det är ju sportlovstider och barnen har ingen snö. Och ja! jag har kvar barnasinnet, jag skulle lätt ta på mig overallen och dra ut i pulkabacken men utan snö blir det inget. Lite synd, man måste dra sig norrut. jag vill resa iväg, and I will. pengar först ja, pju en vecka kvar tills pengarna rinner in på kontot då kan Malin roa sig lite. Men vart ska hon åka och skratta nånstans? får ta en funderare på det där.

Am I too obvious to preach it, You're so hypnotic on my heart



Kommentarer
Postat av: krille så klart

du kan ju åka till e-tuna skratta mohahaha...iaf kan jag skratta åt dig hehehe

2008-02-18 @ 21:02:58
Postat av: Kusin

Malin, du har det så bra. Vad hade du gjort för att förtjäna en jacka av snälla syster. ;-)

2008-02-20 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback