Am I wry? No

43214-91

I know you
and I know it won't take you long
to make me smile

Maybe it's too, soon to be sure. But I really do believe that someday we're gonna have it all.
So I try so hard to keep the rhythm of a train, rolling right along.
When the ride gets rough you got to carry on, carry on

Japps snart är vi inne i mitten av veckan, mycket intressant. Än så länge har jag vart på alla nya lektioner, lärt känna klasskompisarna och lärarna. Mycket bra lärare faktiskt, humor har dom även fast vissa är väldigt virriga. Men vem är inte det? Tror det här kommer bli kalas, kul också för den delen. Har träffat på sådana som jag inte sett på länge som också ska läsa upp sina betyg på komvux. Najs!

Dock finns det en baksida av det hela, kursböckerna gör en själv till en pank gnu. Kan ni tänka er att böcker kan vara så dyrt när man börjar studera vid komvux och universitet? Helt sinnesjukt att jag ska punda ut 350 spänn för en matte bok som jag ska ha i några månader. herreamelía allså! Men skönt ska det bli att få lite stålar i månaden för mitt jobb jag gör eller ah ska göra. Det blir en kalas vår, det tror jag nog.

Annars har jag kommit in en period där jag inte har någon träningsvilja alls, ändå så står jag där och bara " oh no jeg bare må träne " doitdoitdoit går igenom mitt huvud, vad gör jag? mja är för slapp. Måste ta tag i mitt sunda liv, hade inget sunt liv i oslo det året jag var det men det godkände jag, man kan inte alltid vara träningsmojsig man måste festa och äta chips ibland eller ofta. Men nu är jag ju hemma, sätt igång då Malin!!! nerrå nått stoppar mig med den viljan. Måste fan ta bort mina bilringar ( okej nu tog jag i, jag är inte fet ) men måste börja träna och få tillbaka musklerna, det enda jag äger är fan armmuskler just nu ;p tragiskt

Nån som har gjort nått kul på sistone? mandie te.x hur gåre med lyan? Liza? hur gick det med sjungandet? Lina? vad gör du nu, jobbar?

jaja, här ställer jag frågor, jag är störd... på riktigt! stolt ;) hejjrå

Kommentarer
Postat av: Pipen

Hej Mäwl!
Härligt att du trivs med pluggandet! :D Jag jobbar just nu ja, eller på mamsens jobb. Blev 3 dagar denna veckan, med imorgon som sista dag. Så lite klirr i kassan iallafall! :) Dock är jag fortfarande förkyld vilket inte är nån höjdare, men whatever..! När ses vi nästa gång Mallanbrallan? Puss på réj!

2008-01-16 @ 20:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback