Gossip Girl

Wey nu var jag lite seg på att skriva här faktiskt, Helgen gick så fort och jag var inte hemma lördag & Söndagen. Den tillbringades som ni läste innan hos min kusin Sofia i borensberg. jeklaremamma vilket hets det var där ute när augusta och karin kom ut... Men vi lyckades hålla ställningarna när alla skulle på party och vi skulle leka fyllechaffisar. det gick fint till en början, tills både jag och fia vart för trötta och undrade varför krille aldrig ringde. Hämtades gjorde arvid och linus medflera klockan 04.50 men inte krille ;p bortamatch?

vaknade upp nästa dag och jag och fia gick långpromenad vid sjön. underbart väder och underbart att vara ute och gå tills sofia stukade foten och fick halta hem. Satte mig sedan på bussen hem mot linkan och kom hem till mat och glada miner av mami och papi. Efteråt så drog jag ut till ryd för att "plugga" med joel, dock hittade jag inte riktigt tills hans korridor så jag fick knacka på hos amanda, på hennes fönster och härrja lite. Tillslut hittade malin och kvällen slutade toppen.

Nu? nu då? Skola skola skola skola. Jag håller med Lovisa, det är fan inte lätt med matte, så du är inte ensamen käre du. Idag har jag lektion 15.30 - 16.30 Ovärd tid va? Mmm... Men dagarna ger överraskningar, som igår då karin hade gett min msn till nån bandkille haha, är hon skön eller ;)



Gossip Girl
Wey har precis kollat på det första avsnittet av Gossip Girl och ja, jag är fast. Måste bara se mer, mina tisdagar är bokade klockan 8 varje vecka. Var det någon mer som tittade?

43214-117

Hemma från träningen nu iaf. körde "intervaller" med stina, eller hur? haha MYCKET duktiga var vi fast stio var kissnödig hela träningen och jag har sjukt dålig pannlampa, men det gick fina firren ändå.
Borde göra engelskan men gidder ikke, den får jag göra imorrn innan engelskan, ska iof bara skriva några stödord till en text, hur svårt kan det vara? nae!

Kommentarer
Postat av: Louisa

jag tittade och jag är också fast, sjukt bra :D lycka till med plugget i skolan, själv har jag typ gett upp hoppet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback