Home sweet Home

Sol vind och vatten är det bästa som jag vet, men det är på dig jag tänker på i hemlighet

Det är fasiken rätt jobbigt ibland, när man hör av sig och personen på andra sidan luren verkar typ störa sig på en för man att man ringer, och ber sedan att få ringa senare, Man ringer senare och det blir bara struntprat ändå. Jag hatart, från och med nu. Jag vart nästan lite besviken, du lät typ sur? och jag vet att du inte är sur på mig. Men vad är fel då? Jag vet att inte jag ska lägga mig i och fråga, så jag sa godnatt fast jag inte tänkte sova.

Jag tänker på dig ibland
Du finns med i mina tankar, i mina drömmar svävar du omkring. Jag vet att jag tänker för mycket på hur saker skulle kunna bli, men jag kan inte låta bli. Sådan är jag och förblir, jag har alltid vart en sådan. Skulle jag någonsin kunna fånga in dig med hov och kyssa dig? Är jag tillräcklig för dig, eller är du sådan som jag trodde från första början? Eller är du sådan som jag har skådat länge nu, att du är en riktig guldgruva. Behöver man vara den finaste och vackraste flickan på hela jorden för att få dig på fall? jag vill veta, men ikväll vet jag inte.. och det jag också vet är att jag sitter och bara funderar, jag bara tänker om. Men du är fin och du gjorde min sommar.

Hemma från Idre
Sjukt bra vecka har det vart faktiskt, Veckan har vart dynglång. Vi stugvänner har hunnit med så mycket. Dagarna in och ut har vi gått upp tidigt, satt på oss snowboard och skidor och dragit ut i backen. Hem för matpaus och skickar in en gorbys i micron, väntar 2 min, käkar 10 min och ut i backen igen. Det är det jag säger, kan ju inte bli bättre.
Nyårsafton
Nyårsfton gav solsken i backen, och det var kallt. Hem efter 3 och basta asen av oss och duscha oss rena. På me partykläderna och börja sippra lite på vinet medans grabbarna grus lagade till 3 rättersmiddag nere i köket. Det bjöd på älgkött,potatis,sås,sallad och förrätt och efterrätt såklart. Mums var det faktiskt och alla blev riktigt glada i hatten och började vandra mot utsikten uppe i idrefjäll. Låååååångkö och tillsist fick vi bryta köståendet och kuta ut för att inte missa 12:slaget. champangen öppnades och ett nytt år var kommet. Amanda och Johan for ner till norskarna och andra svenska orienterare medans vi andra skakade rumpa inne på utestället för att sedan gå hem och dampa loss i stugan. Alla slumrade tillslut in och nyår var över
Resten av veckan..
Följdes av massa snö och bra skidåkning, dock var det väldigt kallt hela veckan ut och att det blåste mycket på slutet. Men det trotsade vi ändå. Fredrika jobbade då och då men kom alltid och joinade efter work. I slutet av veckan skulle jag testa och åka snowboard igen, började ganska dåligt men efter ett par åk i tunnelbackarna satt vänstersvängen där och Malin kunde nu ge sig upp på toppen och dra dalarnaslängsta ner. Väl hela slingan ner och hemma i stugan är jag sjukligt glad att jag klarade mig utan att ramla mer än en gång och att jag klarade vänstersvängarna bra. Hurra för mig ;p Humorn har också vart på topp måste jag erkänna. citat medmera som "Saaaaaaarrrrrrrrrraaaa" "Vad kan en sådan här kicka som du heta då?" "Hörru du du om du nångång får chansen åk till bali!" användes konstant, dom två förstnämnda av Arvid ;p Och dalmål har använts flitigt av Lis. Stugan Timmernästet rekommenderas, sjukt mys och stor och ligger bra till backarna. HYR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback