I leave a kiss on your answering machine

Dans? jag vill också kunna dansa. Glida över golvet med ett danspartner och rocka gärnet

43214-116

Tittat klart på Let´s Dance. Jag blir så sugen på att kunna dansa när jag ser alla. När jag blir sådär jätte vuxen, då ska jag också lära mig dansa. Dra med min man på nån kurs och rocka lite. Det ser så kul ut, jag vill vill vill. En som också vill mycket är Augusta ;p Mitt kusinbarn. Träffade henne och mina 2 andra kusiner på stan idag och drog en tur i butikerna. Den ungen är verkligen överallt och vill så sjukt mycket. Söt men jobbig ibland haha ;p Men barn är barn så är det bara. Fick ju iaf träffa Sofia idag iaf, så vi planerade in att imorgon blir det inte party utan slappkväll i borensberg och vara fyllechaffisar till krille. kan blir nice, kusinhelg är inte varje helg man har ;)

Annars har det vart skola idag, jag vråka försova mig så jag missade religionen men det var inte hela världen, missade inget sa min lärare. Dock var jag nere på Rättskunskapen, Åh vad jag gillar vår lärare! Hon är så duktig och säger så mycket intressant. Det blir en bra vår det här.. Ser ju iaf hockeymuskler var enda dag, jag klagar inte.

Nu blir det att sätta ögonen i min cosmotidning, har inget bättre för mig ikväll. Jag är trött och vill bara ligga och vila och mysa. Fast det förstårs, ensamhet är det värsta som finns. Jag saknar närhet och ha någon att krama. Dock gråter jag inte ;)

Jag är så otroligt rastlös, har ingen mobil. Den är trasig igen, det går inte att ringa eller skicka sms & jag kan inte ta emot samtal eller sms. Så antagligen har sim-kortet fuckat ur totallt, så nu ringde jag till cp glocalnet och klagade för trehundradefemte gången och muttra lite åt dom, så nu är ett nytt simkort beställt och det tar 2 veckor, TVÅ VECKOR? Ja gott folk, jag är utan mobil i två veckor. Så vill ni nå mig får ni ringa hemtelefinken. Jag som är så van att få sms och samtal, iaf sms. Hur fan ska jag klara mig? vete fan!
Varenda gång jag funnit nån
så såg jag att drömmen inte var sann



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback