I wish I was an Angel

43214-89Skola > Idag fick vi vårt schema, ganska bra men änså stört dåligt. Lektionerna är lagom långa och utspridda i veckan MEN lektionerna är för utspridda på dagarna. Så jag kan ha en lektion klockan 8.30-9.30 och nästa är 12-13. Då vill man ju åka hem och då kommer jag somna eller nånting. Men jaja, det här klarar jag. Kanske är det som så att jag får sitta och plugga där på skolan eller så. Har ju salli :) vi är ju i samma mattegrupp, så det här ska nog funka galant ändå. Idag har jag faktiskt suttit lite med matten, fast jag inte borde men det börjar bli kul. Matte A är faktiskt kul, lätta tal och uträkningar. Det stöda är att man känner sig mongo när man inte kan vissa uträkningar och räknar fel, Pinsamt ;p

Gick hem från stan med mamma. Skönt det var riktigt skönt. Solen sken till och med. Fattar ni att solen bara har lyst 7 timmar i Östergötland under december månad? sinnessjukt. Så få soltimmar som Dec har det inte vart sedan 1960! herregisses.. giv mig mer sol, jag dör snart.

Har även skickat in CSN nu, så nu får jag mitt studebidrag varje månad, känns fint. Nu kan jag iaf leva. och jag bor ju hemma, så det är soft att ha lite extra money sådär, så jag kan göra det jag vill. Kan resa iväg till sthlm eller götet då och då. Göteborg ja? måste dit, maria maria... Måste hälsa på min bäste vän min vän som är som en syster. Det får inte glömas, och jag glömmer inte dig. saknar våra dagar i oslo. Det tar emot att inte se dig varje dag längre. Hoppas du blir frisk snart. krya på dig ;)

En anna sak är att jag lyssnade lite på The kelly family - Fell in love with an alien igår, och den låten lyssnade vi jämt på i oslo. Så mja jag tänkte att jag söker lite på dom på youtube... För jag har typ inte hört någon annan låt utav dom. Mamma vad läskiga dom såg ut. Eller ah.. eller nae men dom var som en STOR familj. Killar och tjejor i alla åldrar. Det stördaste var att dom är sådana dära Amish folk. klär sig udda som bara den och har långt långt hår allihoppa, killarna också. Jag blev typ rädd. Drömde mardrömmar inatt haha. Men visst, deras musik är bra så man ska inte klaga ;p

Shetsamma, bara babbel här. Trevlig fredag på er =)

Kommentarer
Postat av: liza

vilken fin bild malin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback