> Ibland är en dröm det finaste man har

You walk through the wilderness with a laugh
A smile makes everything better

Helt sjukt digg helg alltså! Fredagen tillbringades hos Bettan i hennes studentlya tillsammans med niklas & peter medflera. Först var jag iof och hämtade upp dom två killarna inne i stan och drog förbi mc-d för ett litet ta-med-käk, hon i kassan var glad, sjukt glad. Uppskattas mycket ;)
Ja sedan drog vi såattsäga till bettan, musik och bärs drickning för att sedan dra ut på HG, jag och grabbarna hade kul. vi besällde tapastallrik och ritade på griffeltavlor och drack såklart bärs. Det hela slutade med att vi alla åkte hem till niklas och kollade film och lagade mat och dog sedan av trötthet. Dagen efter så cyklar jag hem i strumpr och har klackskorna i handen och det stormade inte lite ute, uppskattades inte mycket för det var kallt men shetsamma.

Softly, sweetly, smiles come easy

43214-10543214-10343214-102


Väl hemma var det bara att käka mat och sedan dra till ryd igen för att fira lisas födelsedag och parta till det lite. Här började vi köra sanning och konka med lisas kort och goth gjorde nog den bästa ringningen till sin brorsa om att han ville fira jul i linkan nästa år ;p Eller jag fick straffet med att jag skulle ha "näsblod" i en timme frammåt och bli invalid i benen i en timme. Dock det där med att inte kunna gå tog jag bort, blev för jobbigt när det tryckte till i vattenkanalen ;p Efter vart drog vi till HG där det som vanligt var livat och allt, sen dök ju han den där killen utan ålder upp. Vilken tur att jag nu har listat ut det ;p Men han är väldigt snäll han den där ;)

43214-107

Det är så jag säger det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback