Krymplingarna saknas

Jag saknar mina norska Norefjells vänner. Jag har inte sett dom sedan Maj, fan vilken kompis jag är. Spec saknar jag Bjørn, för han och jag vart så tighta och han blev en av mina bästa norska killkompisar. Inte nog med det är han fett snygg, dock hör inte det med saken att göra. Jag bara saknar att åka skidor och sitta och fyllesnacka med honom. Det är ju inte var dag man kan dra till oslo och norefjell bara sådär. Önskar jag kunde göra det oftare. För hade inte jag vart uppe på fjellet med min aupirfamilj så hade jag aldrig träffat "krymplingarna" som dom kallas, Invånarnungdomarna i Norfjell/Noresund. Så jag är glad att jag alltid följde med upp på fjället ändå. Vågade mig till afterskin och möttes glatt av norska killar ;p som sedan vart mina vänner. Me like

43214-115

43214-114

Björta i norefjell & björta i Brazil, ser det inte nice ut? jojodå

Jag vill åka iväg långt, långt bort och bada och sola och lära mig surfa, precis som Björn och Amund. Dom har vart i brasilien ett halvår och surfat, chillat och gått i skolan. Jag vill också göra nått sådant. Nu är dom fett bruna och jag är så avis. Jag har nog aldrig vart så blek som jag är just nu, fy bubblan ;p Och i Norefjell är det massa massa snö, folk hetsåker dit nu för att det är så mycket puder snee där uppe så folk tror det är canada. Bah! Jag vill vill vill. Idag är det saknad av norge alltså, känner ju det. Min norgetid och mina kompisar saknas. Vilken tur att det finns telefon och msn. Så fort jag vinner på lotto då jeklar ska jag dra till Norefjell och träffa gutterna mine.

Förresten har jag vart sjukt seriös idag, först skola och sedan simmat. Stina hade blivit sjuk och vi skulle simmat idag vid lunch så jag fick dra själv, gick fina firren. Dock blir man sjukt trött, men jag höll ögonen öppna när jag kom hem och satte mig med näsan i matteboken. sjukt flitig är jag...

dags för käk och sedna titta på rockbjörnen, det är på tv ikväll. missa inte
Så ska ni kika in på
http://www.anloyd.com/photosessions.html också, värd sidan som bara är så braha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback