Love is the reason we're here

43214-111

Hear me, I wish to say sometimes our needs are a touch away. So don't fear me, I've also cried. I know how it feals to be pushed aside. You must trust me, Touch me.There is no cause for your doubts what this world is about.And believe me, Love is the reason whe're here.

Ted Gärdestads toner är ysiga att få i örat på kvällarna. Han har följt med mig länge, Lyssnat på honom dag ut och dag in i många år. Vore han inte död så skulle jag lätt gått på hans konserter. Han betyder mycket för mig. Kommer ihåg skolavslutningen i nian när jag skulle sjunga sol, vind & vatten och elin började gråta och nr jag såg henne så satte sig gråten i halsen, tror inte det märktes men Den betyder. Sol vind och vatten är faktiskt det bästa jag vet, och kommer alltid vara så. När jag stod där inför hela skolan och sjöng, sjöng jag ut hela min barndom. Jag skulle ju trotsallt lämna det mycket trygga och gå till det mindre trygga gymnasiet. Nu sitter jag här och lämnade det ganska trygga gymnasiet för snart två år sedan. Sjukt! vad tiden går fort. Vad har jag gjort? Jo jag har faktiskt gjort mycket sedan dess, det kan jag inte sticka under stolen med.. Men somsagt ibland när jag hör teddans låtar får det mig att tänka på en person som betyder mycket för mig men som jag har tappat någongång under min väg i livet.. Elin, hur kunde vi tappa varandra. Tappade fortfästet och ramlade åt olia håll. Saker kan verkligen gå snett för minsta småsaker. Håll hårt om eran vänner hörrni, För dom betyder.

Ja ni iaf, klockan är 21.00 och jag har faktiskt tränat idag. Testrundan, jekla testrunda. Den dödar en själv, typ 3 kilometer i uppvärmning sedan 1 km runda snabbt och sedan tillbaka 3 km. jag är död i hela kroppen. och vart var alla tjejor? jag och boysen där uppe ju + marianne på en kant. Kände mig lite ensam men ändå pepp. Nu jeklar ska jag få plats i 10-mila laget och dom har börjat ta kontroll av vilka som är uppe på träningen och har chans på 10-mila. Sätt igång nu tjejor. Alla ska med?

Sedan har vi påskistävlingarna i Blekinge, ska jag vara med på dom eller ska jag dra land och rike runt och träffa kompisar ist? Svår fråga, värd att tänkas på. Ska ju till lund och sthlm iaf... har jag tänkt mig! får se hur det blir!

But I know
There is no use
When there's a chance to win I lose
Yeah I know

Peace and Love på den / Malin

Kommentarer
Postat av: elsa

fy fasen va snygg bild!häftigt att du får den så stor, och på sidan sådär!:)

2008-01-28 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback