Malin & Niklas Bygg AB?

43214-99

43214-96
43214-98

Ja! Precis. Malin & Niklas Bygg AB
Ni förstår gott folk, att idag har jag och min käre vän nikke byggt, byggt massor... Eller ja! en byrå från ikea, Det tog vell cirkus 2 timmar skulle man kunna säga. Svårt? ja eller niklas tyckte nog det, det var ju mest jag som gjorde det hårda jobbet såattsäga ;p Det hela började med att jag igentligen skulle komma på fika och dricka lite kaffe och träffa niklas eftersom jag inte sett honom sedan innan jul och nyår. Men somsagt det slutade med att vi packade upp hela paketet och började bygga hans byrå han hade köpt och sätta ihop hela mockagängen. Ikea möbler gott folk, är inte alltid så lätt... Men har man den rätta musiken så kan man göra vad som helst. Jag ska säga er att här kunde vi snacka om sammarbete, det är precis så här det ska vara i en byggfirma. Så därför så kan ni nu anställa oss om ni behöver hjälp, vi är nu proffs. Bara att ringa upp Malin & Niklas Bygg AB ;p

Skämt å sido, Det var faktiskt riktigt kul att umgås med nikke idag, han är en go grabb och man kan alltid skratta eller vrålsjunga med honom. Så en bra dag har det vart hittils måste jag säga. Nackdelen med allt var att jag fick cykla här hemmifrån till ryd, bajsa långt vart det + att jag redan vart i skolan idag och gnott några mattetal och sedan åkte hem för att sedan cykla ut till ryd. Och snart bär det av mot LOK-gården för träning med pluttarna. Kan bli najs. Men somsagt... Niklas! Tack för en fin dag, här haru inlägget du snackat om. Nu ska du vara glad för att jag nämner dig haha.
Ja Jag skriver mer senare ikväll, uppdatering sker efter träning. Tjingelings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback