Oh you, it's always you

43214-87

Fast jag inte sett dig på så länge tänker jag på dig ibland. Det var nånting som fastnat på mig nåt som aldrig helt försvann. Fanfanfan det skulle varit du Fanfanfan det skulle varit du
Fast det var så kort romans var det nåt jag borde ha förstått. Såna chanser kommer en gång bara
Aldrig att dom kommer två. Fanfanfan det skulle varit du
Fanfanfan det skulle varit du


Tråkdag nummer ett, jag har nog inte gjort något enaste vettigt på hela dagen, förutom att skratta om mina fulbilder jag gjorde om på mig själv igår, och satte i mitt ansikte på kändisars. Väldigt rogivande måste jag erkänna. Det jag har hunnit med idag är att vakna, äta skyskrapor av toastbröd och oboy, nyttigt som jag är och säkert 5 apelsiner...
Men tillsist blev jag rastlös, så jag gick bort till signalen och lämnade min hyrfilm och satte mig på bussen för att åka ner till info-komp och hämta några papper, vandrade till frissören och frågade dom vad jag skulle göra med håret... tro det eller ej, jag kunde inte färga håret förrens april. April? Mmm jag fick inte färga det blond nu mitt hår kan trilla av för det är så slitet. där stod dom alla 3 frissörer och tog på mitt hår och bad mig gå hem och be mamma toppa det lite och packa in det i olivolja inna dom kunde göra något. Kan det bli värre? Nej det kan det inte

Men efter många om och men så vandrade jag till mor min där jag möttes upp av far och så åkte vi och storhandlade. Jag gillar att handla mat för när vi handlar på ica maxi så går mammsen och jag jämt och lägger ner en massa skit och pappa blir bara matt på oss. jahadå helatiden ;p Imorrn blir det att hämta schemat tills nästa vecka och sedna plugga lite matte, yes vad skojs ;p

FanFanFan det skulle vart du... fast åh du, det är alltid du. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback