Rock your tears away

>> 13.15 är klockan och jag har bara ätit frukost, får man gå upp klockan tolv? Ja det får man om man börjar skolan klockan 15.30 och bara har en timmes lektion. Därför kunde Malin ta en "sovmorgon" eftersom hon inte haft jätte många sovtimmar i helgen...

Tittade nyss på "Providence", nån som kollade på den serien när dom var yngre? Den går fortfarande faktiskt and I love it. Dock är "våra bästa år" lite bättre, Den serien har jag följt säkert sedan 13 år ålder. Den blir bara bättre & bättre. Gott folk, jag måste sluta bli beroende av serier. Inte fan är det bra alltså!

En annan grej jag inte fattar är det här med studebidraget, känns som jag gjort nått fel när jag skickade in papprerna. Mja... Det är vell sånt som märks. Men jag vill ha mina pengar, börjar bli pank nu alltså. Kan ju inte ens gå och köpa små saker snart. Tänk om man vore as rik, då kunde jag följt med Sofia till Australien. Snart åker kusinen min till New castle och plugger ett halvår. Jag vill också ju :/

Skola på ett tag och sedan träning uppe på lok, blir fint ;) Tjipp
Dagens låt: Peter cincotti - Goodbye philadelphia


Kommentarer
Postat av: atena

hehe, själv hade man studiedag och sov till 12 =)

Postat av: stine

hejsan kolla in i min blogg

2008-01-22 @ 13:36:35
URL: http://stineb.blogg.se
Postat av: atena

svar: haha, visst är det? :) någon som frågat om jag kan filma, haha kanske ska göra det om jag vågar :p

2008-01-22 @ 20:18:14
URL: http://jiggy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback