Still alive

Onsdagen är avklarad. Veckan går snabbt tycker jag. Idag har det vart slapp dag, vaknade upp ur konstiga drömmar inatt och vaknade sedan av att amanda skickade smsom en tur ned på stan. Ja! så det var bara att kasta sig upp och kasta i sig lite frukost och dra ned till stan. Väl där nere mojade vi runt och försökte hitta kläder till amandas sittning. Här hittades det grejor kan man säga. Hon hittade en snyggo klänning, sedan dök lisa upp och vi rev igenom affärerna tills vi bli för hungriga och planerade en hel kväll i OL-korridoren i ryd ist. satte mig på cykeln hem... Fan vad jag hatar att cykla hem, tråkigaste vägen och så stupar det uppåt också, kan inte bli värre. På köpet av detta glömde jag vantar så jag fick cykla utan, kalltkalltkallt. Och ja.. Precis när jag kommit hem och satt in mat för att värmas i micron så ringer stibo och föreslår att åka bil till ryd för att äta där istället.. klart man hänger på!

Ryd/OL-korridoren - Jahadå väl framme sätts det igång med mat för fulla muggar, myspys middag och glass på det. jag trivs verkligen där borta, mina fördomar börja flagna lite faktiskt, det måste jag erkänna. Ryd är inte så farligt, men hade det inte vart för studenterna så mja...  Blev en del kort tittning och skratt + att vi tittade lite på hon den där kvinnan som var tjockast än tjockast, och så dog hon, stackarn alltså.

Ja såattsäga, Imorrn blir det plugg igen. 8.30 ska jag vara i skolan för matte. Men vid 11 så ska jag och stina gå och simma lite, kan bli riktigt kalasnajs. bastu på det och lite tjejsnack. Alltid lika värt ;) Känns som min motivation har kommit tillbaka lite angående träning, det börjar bli roligare att träna, dock blir jag fuckad på alla som tycker att man ska komma och träna bara för att komma med i lag på tiomila och jukola. Lugna er alltså, kommer jag inte med så gör jag inte. inte hela världen, den kommer inte att sjunka

Denna kväll är jag inne på bara lugna gamla låtar som jag hittade, kan inte sitta och lyssna på rock och mojs nu. funkar inte va. Så här kommer några låtar från min spelningslista:
x Gary Barlow - Love forever
x The shins - New slang
x Anne Linnet - Tusind stykker
x Jamelia - Stop
x Roxette - Spending my time
x Norah Jones - What am I to you

Slepp well


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback