Surf, Sun And Bikinis

43214-12043214-118
 Me Like

Jag vill surfa
& Vara solbränd






Jag älskar att sitta och kolla in bilder som visar surfing, snygga surfbikinis och shorts. jag kan sitta en hel kväll och bara googla, drömma mig bort. Tänk om man vore proffs, verkligen proffs på surfing. Värt alltså! jag vet nog en till som gillar sådana här bilder, Louisa? Håller du med? jag fastnar för sådana här bilder. Som den till höger, dom verkar ha det så jekla chill. Bruna, duktiga surfare och snygga bikinis... Säger då det alltså! Dream on Malin, men en dag då är det min tur att få vara någon av dessa tjejer. Då är det jag och Hanna som åker tandemsurfbräda ;p Känns som detta inlägg blir lite små rörigt, jag kan faktiskt riktigt hur man sköter bloggen ännu, alla funktioner. Har inte fattat det där ännu. Kommer vell med tiden, skulle vilja ha hjälp med designen faktiskt. Så om nån har tips och lust så hojta till.

Skola idag, engelska och vi satt hela lektionen och skrev och skrev, helt knäpp tyst. Fick typ spasmer. Men det gick kanon ändå, kommer dock ha väldigt mycket stavfel. Ni vet? det är så svårt att skriva engelska ibland. Det blir liksom att man skriver som på svenska fast på engelska, man bygger inte upp meningarna ordentligt. ackack!

har även vart ganska clean idag, har vart snäll mot mor min och lagat maten, diskat, tvättat och vart ute och gått. Vuxenpoäng till mig bitte. och på köpet av det hela har jag betalt räkningarna jag hade. Nu är jag TYP fattig igen, eller ah mja ganska iaf. Man borde fan ta lån för att klara sig för att bo hemma haha.

Varför sitter jag här igentligen, en tanke som ploppade upp just nu? Sitter inne på msn och går inom allas bloggar för hundrafemtiofjörde gången denna kväll. Det är ingen rolig inne man kan snacka med och ingen har uppdaterat sin blogg, nyllet är tråk och mitt konto på lunastorm är raderat och jag kan därför inte skojssnoka runt som är jäkligt kul att göra. Så vad ska jag göra när inget värt går på tv? jo sätta på mitt älskade sex in the city. sicken jekla tur att jag har alla alla boxar, så det är bara att välja och vraka. det sista avsnittet, det allra sista avsnittet när alla 4 tjejor går iväg från resturangen spelas en låt av the sourse - you got the love, ladda hem gott folk den är härlig. Den tröttnar iaf jag aldrig på fast jag lyssnat på den i säkert 2 år. Annars mja? jag vill se mer gossip girl och surfa såklart ;) Längtar tills helgen iaf. Då blire fiest. Fira Joel som fyller 20 på fredag och lördag vare något annat festligt, blir nog kanoners ;)

Kommentarer
Postat av: atena

det är nästan lite deprimerande att kolla på dom bilderna ;( haha.

Postat av: Louisa

VÄRT malin! Håller med dig till fullo! :D

2008-02-01 @ 09:26:29
URL: http://louisa.blogg.se/fancy/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback