Who took the Bomp from the Bompalompalomp?

43214-9343214-92

43214-95


Ja! som ni ser har jag gått från blondhårig till brunhårig och vips lite ljusare. Mmm men det är en ting jag inte förstår... För en vecka sedan så var jag som på bilden i mitten och nu är jag som på bilden åt höger, bara för jag smörjde in mitt hår med olivolja! För det sa min frissa att jag skulle göra. Så ja gott folk, snart kan jag bli blond igen. Jag saknar mitt blonda jag, trivdes bättre i det. Brunt hår är inte riktigt min grej. Känner det jag ;p
Så vad tycker ni, vilken bild är bäst, vilken hårfärg passar jag bäst i ?
Men somsagt, nu har jag testat på det och så fort jag får tid och pengar rycker mitt hår till page igen och blont, det är vad jag trivs i. Ingen mer brunett här inte, dock får jag klara mig i denna hårfärg nån månad till tills jag blir rik ;p

Jag har tänkt på det här med att blogga? Det är faktiskt väldigt kul, skriva vad man gjort under dagen och vad man har för tankar och känslor, För mig som ni vet är det en otroligt skön känsla och bara skriva av sig. Men det vore iof kul om några fler läste men vill liksom inte direkt lägga ut min blogg officiellt, känns fel men ändå rätt. Jag har ju ingenting att gömma igentligen. Det är vell det att jag tror att folk tycker bloggen är töntig pågrund av mina innersta tankar och funderingar som kan fladdra runt här. Får tänka på saken, det får jag.


Annars har jag börjat bli mångalyssnare på musik, konstigt? Mja kan tänkas. Jag har börjat lyssna runt på så sjukt mycket olika musikstilar så vet inte riktigt om jag kan sätta in mig i en kategori längre. Både nytt och gammalt..
Dagens låtar är:
> Suede - Beautiful ones
> Jeremy key - Have it all
> Le tigre - Deceptacon

Förresten så ska ni se hockeyspelarn i min klass, engelskan blir mer värd att gå på ;p
Who took the Ram from the Ramalamading dong?
Tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback