Because the way we kiss is better than any drug

Pju! här sitter man ensam igen, eller ensam och ensam. Ensamt barn skulle man kunna säga med bara vuxna. Idag har jag firat pappa som fyllde år häromdagen. Så vi har haft fulle rulle här idag men nu har alla "unga" åkt hem och dom vuxna håller låda och dricker vin och skrattar sådär jobbigt som bara vuxna kan göra...

Fall, with you I fall so fast
I can hardly catch my breath
I hope it last


Saknar Johan det gör jag också, ganska mycket. Specielt nu när det regnar och jag är filmsugen och bara vill lägga mig under täcket och mysa. Men ikke, han är i norge och spelar och berättade att allt går toppen, fast norge inte var världens bästa spelställe, kan nog ha och göra med att Uggla inte är lika poppis i Norge som i sverige där var och en annan kan hans låtar, han har ju till och med en allsångslåt. Jaja man kan inte vara kung i baren överallt ;p

Men så sitter jag här och saknar, saknar Fredrika, Amanda, Lis och stina. Jag saknar Maria, Linnea och Malin och jag saknar Jessica, Emma och Ida. jag saknar helt enkelt gamla goda tiders härningar. Då lla inte bodde kors och tvärs, där inte alla jobbade och for runt så mycket, den tiden då alla var på ett ställe, så alla festade och sök sig fulla och snusade som galningar och fredrika som satt med solbrillor fast det var kolmörkt ute ( dock gör hon det fortfarande i fylletider ;p ) Saknar bara allting, allt snack och alla garv. Never get it back MEN det går bra, det går bra äbndå. Dom finns ju kvar här runt omkring mig ändå. Saken är nog den att jag blir så rastlös så lätt att jag går och dör snart. Får vell säta mig och kolla på göta kanal som går på tv just nu. lets do it vänner...

Because the way we kiss is better than any drug
Because when I'm with you I believe in love
Cause you take chances most people would never take
You go out on a limb
And you're not afraid to break

And it gives me faith
I thought I'd never find someone as crazy as myself
No matter what I've done
You'll always come when I cry for help


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback