Vad är det som droppar ned från skyn?



Ah! Bara en veckas jobb och sedan har jag en veckas semster, ska bli otroligt skönt. Min rygg är paj och överallt har jag blåmärken utav allt konkande och bärnande på bänker, kartinger, stolar och inte minst bord. Börjar få spamser, men då är det helt fel att ha Mia vid sin sida som jag jobbar med. Idag har vi åkt hiss hur mycket som helst och lata som vi är så åkte vi med all flyttflass varenda gång ist för att gå upp två trappor och på så sätt få in mer. Utan vi satt och tuddelua i hissen på två stolar all the time. Men som sagt en vecka till så blire semster. Då drar jag till Falkenberg/Ugglarp med Johan och till hans sommarstuga. Ska bli hur mysans som helst, ser verkligen fram emot det hela. Men det blir bara en veckas ledigt sedan blir det en veckas jobbande och sedan en semstervecka till efter det och sedan jobb resten av sommar ut. Jag klarar mig nog ;p Pernhar pengar and I need it. Väldans mycket skulle jag kunna påstå. Behöver nya kläder, specielt Jeans och skor. Ska inköpas sedan och en ny bärbar dator bitte.

Som sagt, jag är trött i kroppen. Nu ska det här läsas lite bok, det är trotsallt världens deppigate väder ute. Det bara rehnar och regnar... tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback