Vem tänder stjärnorna?



Det var evighetssekunder, tre korta andetag. Hela livet vände vem valde
inte jag. Jag hörde ord från mina läppar, som aldrig vilat i min mun. Tankar aldrig tänkta
som nya väggar i ett rum. så många år som jag levt med den jag ville vara.
Så många kvinnor som jag spelat, men aldrig gjort det bra. Måste våga bara vara
med minnet av det barn, som lät livet välja
och våga säga JA

Tjipp & Hoj, Nu är jag hemma fr¨ån en kort sthlms vistelse och den har vart helt grymt toppen kul. Var på allsång på skansen och tittade igår. Johan skulle nämligen spela i live och med magnus uggla och såklart så vart alla tjejer överörtjusta i honom haha. skrik och skrik och idag stod det i extressen: "Ugglas nya bandmedlem blev flickfavorit" 
http://www.expressen.se/1.1217500 lite kul ändå, men får vell hålla hårt i Johan i sommar ;p

Annars har jag umgåtts med resterande familjen nordin. Vi har vart på skeppsholmen och fjäderöarna och ätit mat och sedan fixk jag lite kvalitetstid med Johan. Mycket mys och idag har jag önskat alla grabbarna lycka till på Turnen.



har även hunnit med att vara på Peace & Love förra veckan. Vilket var mycket mycket skojjs. Vi ge en extra stor kram till Erica Hellgren alltså, toppen toppen tös ;p Nu får det räcka för idag, upp tidigt och jobba imorrn. Puss på er







 


Kommentarer
Postat av: Bob

Vem är grabben på bilden högst upp? Dom spela bra på skansen ju ;) haha kul med flickfavoriten ;)

2008-07-03 @ 00:55:58
Postat av: Erica

Nämen ååh, Malin söööt! :)

Har du kvar mina hjärtglasögon förresten?

Postat av: Malin

Stibo : det var nån som hoppade in när jag skulle ta kort ;p

2008-07-03 @ 16:25:06
Postat av: Malin

Erica: Japps dom ligger hemma, du får dom nästa gång vi ses, går det bra?

2008-07-03 @ 16:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback