A champagne supernova in the sky

43214-21Är det den? Ja precis... Jag måste fått en låda i huvudet när jag var liten, för jag har blivit så glömsk och sånt, iof lite glömsk har jag alltid vart men inte såhär. Men somsagt mitt undermedvetna är till stor hjälp. Imorrse kl:7 så vaknade jag med en känsla av att jag borde kolla mitt shema en extra gång och ja jag började visst 8.20, så det var bara att stiga upp och jag var inte lite trött. Väl där i morgonrocken så står det en byggarbetare av något slag och mojjade med nånting i hallen " eh he-e-e-e-j " och jag tänkte tanken vad han gör här, så dök det upp i huvdet att pappa sa att jag skulle vara uppe tidigt för han skulle mojja där, så ja vilken chock. Och själva tingen var att det var inte "gammal" gubbe utan det var en kille i min ålder och där står jag och ser ut som stryk och han skrattar och drar nån skämt som jag inte ens fattade. Jag vandrade vidare mot badrummet och skulle klä på mig och fixa till mig, Ja då stängs elen av också (tack för den) och Malin står i mörker och hittar ingenting. Men men vad gör man inte... han blev klar snabbt och jag kunde pusta ut och sedan dra till skolan utan frulle i magen... inte okej!

Men nu är jag back on track igen, Matten är avklarad och jag har hela dagen och mysa för mig själv, för mer matte behövs inte räknas denna vecka för jag har vart så duktig med allt sånt där. Lovlie! Jag ska nu toka i min ensamhet här hemma och drömma mig bort lite. Drömma mig bort till finare och vackrare saker bortom horisonten såattsäga. Förresten så fick jag rycket nyss och lekte med kameran, ego som jag är... Men det är ju vårväder ute så jag passade på och knäppa några kort ( lite fransktema där -> ) En basker gör allt wha? haha. Men ja här kommer några fler kort från "fotograf moi"

43214-2243214-2343214-24

Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow

Ja knäppa kort kan jag och dricka kaffe också, därför har jag faktiskt en kopp i handen nu, tro det eller ej men så är det. kaffekaffekaffe jeg må bare stoppa snart alltså. kan inte vara nyttigt för kroppen, men nejnej det är inte jag som har invigigt kaffe i mitt liv utan det är nog Greta tror jag och hela tjocka släkten på mammas sida. Säger då det! Apprå på det så saknar jag Sofia, väldigt mycket. Kom hem från det där förbaskade australien, sverige är bättre (not)

I'm free to be whatever I
Whatever I choose
And I'll sing the blues if I want

Idag ska jag faktiskt på gospel träning, kan vara kul alltså. Dom har dragit ihop en ny grupp här, så man ska vell passa på. Kan vara riktigt kul fast man sjunger vissa konstiga sånger och så men jag gillar att sjunga gospel. Borde jag gå? ingen terminsavgift eller sånt utan bara ha kul och sjunga. gah! kanske det kanske.

Kommentarer
Postat av: Johan

Tjabba!
Haha, du måste sett rätt överrumplad ut!
Tur iaf att du inte försov dig, fast du lär ju inte ha hunnit sova så mycket.
Bra jobbat med matten Malin! Du ska se att du klarar provet galant.
Ta med baskern nu ikväll och sjung lite gospel! Sjung så det hörs hit, jag ska lyssna! :P
Puss på dej! /johan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback