All the pieces of me

43214-6Sitter här och fifflar med massa saker, har räknat lite matte. Så lyssnar jag sönder musik också, kan verkligen fastna för låtarna som jag sitter och lyssnar på. Te.x Leona Lewis - Better in time. Den är vacker, hon har väldigt bra röst och själva låten tycker jag är bra upplagd, refrängen är bra. Kan inte sluta lyssna fast den är lite sorlig sådär. Så lyssna så får ni se.
Jag borde gå och göra lite mat men jag är så seg på att göra saker när jag är ledig. Jag går mest runt och gör andra saker än vad jag borde göra. Dricka kaffe borde jag göra, det har jag inte gjort idag. Mja, det är ju ingen stress sådär. Känner mig iof lite stressad över saker som ska göras men det är inga stora saker som tar tid så jag ska inte haka upp mig på det. Men det är inte alltid lätt att koncentrera sig på det man ska...

Försten vill jag verkligen börja i kör igen, känner att jag har något sorts behov för mina gospel tankar flyger ner i papperskorgen tror jag. Blev lite rädd för kören där jag var. jag vill börja i vanlig härlig kör som förr, jekla focking röst. Men min röst har blivit bättre. Har lärt mig att jag måste ta hand om den annars går det inte. saknar musikgym lite, det var så mycket sång och skratt där. Och all musikhistoria som man aldrig vart mätt på. Och våran pianolärare som var så sjukt duktig. Alla konserter och sånt... Men jaja, nu ska jag ta tag i mitt liv här va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback