And when I touch you I feel happy

43214-37Wey! Äntligen helg, som jag har väntat. Nu slipper jag hålla på att tänka på att dagarna ska gå fortare och samtidgt sitta med skolarbete. Fredagar is the shit! Alltid lika kul att komma hem från skolan och känna "pju" äntligen. Så får vi god mat och så ska jag leka med hanna ikväll, frågan är vad det blir. Vi kan aldrig bestämma oss för vad vi ska hitta på. Igår åt vi kladdkaka samtidigt som vi satt och kollade på "du blir vad du ärter" ;p Värt liksom! Passade pogram att smälla is sig sötsaker. Men iaf, idag hade vi rättkunskapsprov och det gick faktiskt riktigt bra men jag fuckade ut totalt på bodelningen vi skulle göra... Mindre bra såattsäga, men man kan inte göra allt felfritt. Det går inte, får inte ha för höga mål som sedan kraschar. Jag tar dagen som den kommer nu och orkar inte stressa iväg med saker och ting för då går det bara dåligt för mig. Men somsagt skönt med helg...

You'll let me hold your hand
Now let me hold your hand
I wanna hold your hand


Ja!
Alltså man var ju lite blondhårig -> Förrut! Saknar mitt gamla hår, känner mig som rishög just nu och spec den dagen då jag vaknade upp och hela mitt hår var tok lockigt och frizzigt! Då dog jag lite, kunde inte göra nånting med håret knappt. Fick dra ihop det på sidorna med spännen och sedan kruva upp det i en knut. Jag slog knut på mig själv ungefär ;p Det där med hårnålar också, vart tar dom vägen? Man går och köper typ 30 pack och redan efter en vecka är dom borttappade, glömda på olika ställen och spårlöst försvunna... Borde sy mig en lite hårnålpåse :)

Kiss me, out of the bearded barley
Lightly, beside the green, green grass
Swing, swing, swing the spinning step
You wear those shoes and I will wear that dress









Kommentarer
Postat av: Johan

Hallå i stugan!
Ja nu är det helg. Inte dumt!
Haha, har du blivit en chokladkaka nu? ;)
Jag tycker du har jättefint hår nu med hörru!
Men det är sjukt drygt när håret inte gör som man själv vill. Är ingen bra start på dan.
Ha en bra helg Malin!
Pussen /johan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback