Dream a little dream of you and me

43214-47

Wey! Nu har jag påsklov kan man säga, ska bara in till skolan imorrn och gå på mina mattelektioner och bara sitta där och suga in lite tal i huvudet. Inget jobbigt, vi sitter ju bara där ändå. Sedan har jag påskislov! Välförtjänt lov må jag säga. Den här veckan har jag jobbat häcken av mig totalt. Engelskan är färdig nu iaf, och ja haha! Vår grupp är för rolig. Det blir alltid oseriösa skämt och snack när vi är i farten, men allting som görs blir seriöst och kanon. Värt! Ja imorrn blir det alltså nyköpingbesök, Blir nog najs änså. är inte festsugen så jag får vell kila runt där och åker jag hem ja då åker jag hem ifrån stan, punkt slut. Det är vell det som är det värsta med att man har folk som sover här, att man inte kan åka hem hur som helst. Jaja, det blir nog kul ändå!

While I'm alone and blue as can be,
Dream A Little Dream Of Me.
Dream A little dream of you and me

Nu går dagarna fort igen, sådär fort så jag inte tänker på det riktigt. Jag tänker att allt går i snigelfart men det är motsatsen. Så det ska vara, lite fortare bitte. På lördag är det påskafton, då måste man äta sådär mycket mat igen. Orka! Jag får så stor mage och så äter jag som en gnu och får ont i magen. Precis som på julafton haha ;p Men jaja, vara med familj och släkt är rätt mysigt ändå. Annars tycker jag påsk är rätt överskattat... jag har ju ändå vart borta tre påskar i rad nu. Två gånger på påsktävlingar i blekinge och en påsk i norge,sSå shit the same igentligen! Åh vad negativ jag är nu för allting. usch sådan vill jag inte vara ;p Äsch Påsk är vela trevlans, Spec påsklov! Nästa vecka blir en bra vecka, jag känner det på mig ;p

Så måste jag gå och köpa påskägg och trycka ner godis i också, får inte glömmas och jag som är så glömsk och så. Men en sådan grej glömmer jag inte, spec inte när påskägget ska ges till en min personliga magister i dalmål ;p haha! Mycket viktigt, han är trevlig det ska jag säga er. Väldigt stilig också ;p

Ne! nu blir det mat och sedan träning. Tjingelings!



Kommentarer
Postat av: a

fina blommor :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback